یک عکاس علاقمند به طبیعت و محیط زیست، تصاویر ویدیویی بی‌نظیری از لحظه شاخ‌اندازی گوزن نر کانادایی در فصل زمستان گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، شاخ‌اندازی گوزن‌های نر طبیعی است و زمان آن به دمای هوا، ارتفاع از سطح دریا، نوع تغذیه و زمان جفت‌گیری و.. بستگی دارد تا شاخ‌های جدیدی به جای آن رشد کند.

کد خبر 736605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • احد IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    13 5
    من که باورم نشد.. خیلی قشنگ معلومه که چند نفر این شاخ ها رو به سر این حیوان بدبخت بند کردن و رفتن از بالا فیلمش را گرفتن. جای پای ادم ها را هم روی برف که آن حیوان ایستاده معلومه.اصلا خودتان با عقل حساب کنید ببینید که میشه به همین راحتی با سر تکان دادن این حیوان به این راحتی شاخ ها بیفتد و آن هم همزمان هر دو بیفتد. در ضمن ته شاخ ها صاف است، انگار که بریدنش. البته من شاخ اندازی گوزن را ندیدم ولی فکر کنم موقعی که زمان شاخ اندازیشان می شود با شاخ ها به درختی یا چیزی می زنند و یا حتی با هم شاخ به شاخ می کنند. پوست اندازی مار را دیدم . مار با کمی تلاش و به آرامی پوست می اندازد.قطعا گوزن هم باید کمی تلاش بیشتر بکند.در هر صورت این فیلم را باور نمی کنم.
    • سعید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      6 3
      به نظرم واقعی هست.من شاخ گوزن طبیعی دارم ته شاخ ها همینجوری هست .اینها رو نبریدن
  • رحمان اصل IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    33 7
    به همین سادگی انداخت ورفت ؟ بهمین سادگی برداشت وبرد؟
  • سعیدssss IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    3 6
    خارجی ... فک کرده میتونه بیننده رو گول بزنه. اولا گوزن ب این راحتی شاخ نمی‌اندازد ثانیا گوزنهای نر موقع جدال باهم جوری شاخها بهم کوبیده میشن ک نمیشکنن. سوما گوزنی ک بخواد شاخ بندازه تهش اونجوری صاف و توپر نمیشه. قشنگ معلومه ک بریده شده.بعدشم مگه پوست میندازه ک بایه تکون شاخ بیوفته.